გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის თემა
ალექსანდრე მაკედონელი
სწავლების საფეხური
დაწყებითი საფეხური:  მე-8კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
5
მიზანი
 სხვადასხვა  წყაროდან    საჭირო ინფორმაციის მოპოვების უნარის განვითარება.
-მოპოვებული ინფორმაციის გააზრებისა და მოწესრიგების უნარის განვითარება.
-განზოგადოების უნარის განვითარება მნიშვნელოვანი  ცნებების შინაარსის  გაგებადა ამ ცნებების ოპერირების უნარის განვითარება.

გაკვეთილის მნიშვნელობა და აქტუალობა,
ეცნობიან  ალექსანდრე მაკედონელის ისტორიას წყაროებზე დაყრდნობით , რასაც გამოიყენებენ ყოფიერ ცხოვრებაში.
კავშირი საგნებთან
ისტ, ხელოვნება
ე.ს.გ მისაღწევი შედეგები
ისტ.VII.1. ისტ.  VII 4.  ისტ.VII.10. 
წინარე ცოდნა
იციან წყაროზე მუშაობა , ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტის საშვალებით.
რესურსები
 სახელმძღვანელო, რუკები, კონტურული რუკები, დოკუმენტური წყაროები.
გაკვეთილის მსვლელობა

A ფაზა
მიცემული გაკვეთილის გამოკითხვა
1.    ვინ იყო ალექსანდრე მაკედონელი?
2.    ვისი შვილი იყო ალექსანდრე მაკედონელი?
3.    რამდენი წლის ჩაუდგა სათავეში ჯარს ?
 მოსწავლეთათვის   გაკვეთილის თემის გაცნობა , ალექსანდრე მაკედონელის   ლაშქრობის შესახებ მისა წარმატება   და დაწინაურება
 ლაშქრობებით ტერიტორიის გაზრდა
B ფაზა
დავალების მიცემა რა არის არსებულ ტექსტში ძირითადი სათქმელი და წყაროსთან შედარება.
– სამუშაოს მიცემა წყვილში გარჩევა და გაანალიზება ტექსტს
, მომზადებენ  პრეზენტაციას მაკედონელის პირველი და მეორე ლაშქრობის შესახებ,
ისაუბრებენ  თითოეული ლაშქრობის გამომწვევ მიზეზებზე
C ფაზა
 
- წყვილები იმუშავებენ სახელმძღვანელოში არსებულ წყაროებზე და დააზუსტებენ ძირითად ტექსტში მოცემულ ფაქტებს.
დავალება მოიძიონ მაკედონელის შესახებ ინფორმაციები

შეფასება
შეფასების რუბრიკის მიხედვით

No comments:

Post a Comment