შეფასება

დისკუსიის შეფასების სქემა
საშუალოზე დაბალი
საშუალო
საშუალოზე მაღალი
მაღალი
აქტიური მონაწილეობა
იშვიათად  ან საერთოდ არ მონაწილეობს
ხშირად მონაწილეობს
ყოველთვის მონაწილეობს
ყოველთვის მონაწილეობს  და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
უჭირს გამართულად საუბარი, ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
სირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრება
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
არ უსმენს სხვებს
და არ აცდის საუბრის დამთავრებას
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას

კრიტერიუმები/ ქულები
5-6
7-8
9-10
კითხვის სტრუქტურა. შინაარსის გადმოცემა



 ვერ იღებს შინაარს
 კარგად გადმოცემს შინაარს მაგრამ აკეთებს პაუზებს , აქვს ხარვეზები
 კარგად ითვისებს ანალიზებს ტექსტს გადმოსცემს შინაარს გასაგებათ და ინტონაციით
არსებული  წყაროს შინაარსის გაგება

ვერ იგებს წყაროს ინფორმაციას ვერ უკავშირებს არსებულ  თემას .
წყაროში არსებულ ინფორმაციას იგებს ნაწილობრივ უკავშირებს არსებულ ტექსტს.
ტექსტს უკავშირებს წყაროს , კარგად იგებს ინფორმაციას .
პრეზენტაციის გაკეთების უნარი,საუბრობს  ძველ დროზე და ადარებს თანამედროოებას.

ვერ აკეთებს პრეზენტაციას, უჭირს საუბარი

აკეთებს პრეზენტაციას  მაგრამ უჭირს                              შედარება
 აკეთებს და გადმოცემს პრეზენტაციას , ადარებს დროებს და მსჯელობს თავისფლად.

No comments:

Post a Comment