დისკუსიის შეფასების
სქემა
|
საშუალოზე დაბალი
|
საშუალო
|
საშუალოზე მაღალი
|
მაღალი
|
აქტიური მონაწილეობა
|
იშვიათად
ან საერთოდ არ
მონაწილეობს
|
ხშირად მონაწილეობს
|
ყოველთვის მონაწილეობს
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს
კიდეც საკლასო
მსჯელობას
|
საკუთარი აზრის
დასაბუთებულად წარმოდგენა
|
უჭირს გამართულად
საუბარი, ხშირად
ვერ ასაბუთებს
საკუთარ აზრს
|
სირად ახერხებს
საკუთარი აზრის
დასაბუთებას
|
თითქმის ყოველთვის
ასაბუთებს საკუთარ
მოსაზრებას
|
ყოველთვის დამაჯერებლად
და არგუმენტირებულად
წარმოადგენს თავის
მოსაზრება
|
სხვისი აზრის
პატივისცემის დემონსტრირება
|
არ უსმენს
სხვებს
და არ
აცდის საუბრის
დამთავრებას
|
უსმენს სხვებს
და აცდის
საუბრის დამთავრებას
|
უსმენს სხვებს
და საკუთარ
მოსაზრებას გამოთქვამს
მოსმენილზე დაყრდნობით
|
უსმენს სხვებს
და საკუთარ
მოსაზრებას გამოთქვამს
მოსმენილზე დაყრდნობით.
კორექტულია და
ამჟღავნებს სხვისი
აზრის მიმართ
პატივისცემას
|
კრიტერიუმები/
ქულები
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
კითხვის სტრუქტურა.
შინაარსის გადმოცემა
|
ვერ იღებს შინაარს
|
კარგად გადმოცემს შინაარს მაგრამ აკეთებს პაუზებს
, აქვს ხარვეზები
|
კარგად ითვისებს ანალიზებს ტექსტს გადმოსცემს შინაარს
გასაგებათ და ინტონაციით
|
არსებული წყაროს შინაარსის გაგება
|
ვერ იგებს წყაროს
ინფორმაციას ვერ უკავშირებს არსებულ თემას
.
|
წყაროში არსებულ
ინფორმაციას იგებს ნაწილობრივ უკავშირებს არსებულ ტექსტს.
|
ტექსტს უკავშირებს
წყაროს , კარგად იგებს ინფორმაციას .
|
პრეზენტაციის
გაკეთების უნარი,საუბრობს ძველ დროზე და
ადარებს თანამედროოებას.
|
ვერ აკეთებს პრეზენტაციას,
უჭირს საუბარი
|
აკეთებს პრეზენტაციას
მაგრამ უჭირს შედარება
|
აკეთებს და გადმოცემს პრეზენტაციას , ადარებს დროებს
და მსჯელობს თავისფლად.
|
No comments:
Post a Comment